Bättre!

Publicerad 2009-10-08 16:54:10 i Allmänt,

Ja efter att bara har varit borta från datorn en stund, plockat bort allt från golvet inne på rummet, startat en maskin tvätt och vikt lite ren tvätt så mår jag genast bättre :) Nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska ticka lite framåt så jag kan få gå och träna! Wihoo!

Sen blir det hem och käka och duscha, sen åker jag till syrrans lägenhet för att mata katten. Blir nog kvar där över natten också så jag får en kväll i min ensamhet med katten Mio. Kan vara ganska skönt, då hinner jag nog plugga en del också. Har ju faktiskt Engelska läxa till imorgon kom jag på.. Jaja, den måste ändå göras vid datorn så det blir la bra det!



Tog en del egobilder på mig själv imorse, kände mig fin.
Men bilderna visade inte samma sak som spegeln, eller som jag kände mig.
Konstigt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela