Better than I expected

Publicerad 2009-10-21 09:40:43 i Allmänt,

Japp, nu har jag avklarat det där himlans samhällsprovet. DET GICK! Åh så glad jag blev pennan bara glöd mot pappret nu får jag bara hoppas att jag får resultatet på min sida. Det kändes bra, dock oftast då det går dåligt. Men inte den här gången nej nu kämpade jag mig igenom det där provet med svullna ögon omotiverad och allt på samma gång.
Inte så lätt när man har haft en sömnlös natt med konstiga drömmar och liknande, ville inte alls gå upp imorse när klockan ringde klockan 06.00. Snoozade till klockan var 07.05 ungefär sen var det bara att gå upp (började ju 08.10) och försöka få i sig någon sorts frukost och samtidigt läsa igenom de egan anteckningarna en sista gång.
Osminkad är jag också. Naturlig is the shit! Eller ?

Whatever, nu ska jag fördriva tiden med att läsa lite bloggar.. Lite långt inlägg kanske :-) Men jag blev ju lite glad trots att tröttheten tar över och lyckan inte syns, men den känns, inombords! Jag känner lättnad, satte mig och gjorde klart en annan läxa också. Var ju först ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela