Bokad!

Publicerad 2009-10-16 09:53:42 i Allmänt,

London resan är nu BOKAD! Woho, det blir jag mormor, morfar och min äldsta syster som följer med på resan. Det är verkligen något jag ser fram emot nu, så den 29:e november så bär det av till LONDON!
Vi bokade även biljetter så vi ska kunna åka Lonon Eye, en av grejerna jag vill göra när jag är där. Sen är det en hel del annat jag också vill hinna med! Det är jag som ska få bestämma vad vi ska göra varenda dag :-D


Jag tror det kommer bli en riktigt häftig resa och väldigt rolig, de lär ju säkert ha börjat med julpyntning och sånt. Det ska bli roligt att se!
LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela