Dåliga tänder ?

Publicerad 2009-10-14 15:14:40 i Allmänt,

Idag har jag varit i skolan sen en snabbis hos sjukgymnasten för att döda mina ben lite grann, sen var det bara att åka hem till Tullinge igen för att gå till Tandläkaren.. Har varit där alldeles för många gånger i år.. Har nog lagat 2 eller 3 tänder. Känns inte så himla bra men jag fick en lapp om att jag ska börja använda något som heter "Flux", kul namn!

Jaja, sen var jag förbi biblioteket en sväng för att låna en bok till mitt och Sandras svenska arbete.. "Mannen på balkongen". And here I am!

Kan bara säga att det är väldigt jobbigt och svårt att äta med en nylagad tand och med halva munnen bedövad.. Det blir som lite snett ;-)

Kraam♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela