Det finns..

Publicerad 2009-10-20 22:18:50 i Allmänt,

..bättre dagar. Hela dagen har jag varit seg och alla lektioner har varit lite sisådär. Ända lektionen då jag verkligen kände att jag jobbade var på engelskan, sista lektionen på dagen. Var grymt trött, vi fick sluta tidigare så jag gick hem och kollade lite på "Project Runway" sen gick jag och lade mig och sov/vilade i en timme. Åt middag, spaghetti och köttfärssås.. Började plugga, fick psykbryt på frågorna och ringde Malin och avreagerade mig lite.. Sen poppade jag mig en skål popcorn gjorde apelsinjuice och sen kunde jag plugga. Då hade jag dessutom älskade storasyster bredvid mig som kunde vara stödhjälp!

Nu sitter jag här.. Och ja, kopplar bort allt och jaa.. Snart ska jag läsa igenom lite grejer igen och sen sova!!
Man kan inte alltid vara på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela