Duktig flicka!

Publicerad 2009-10-01 20:34:27 i Allmänt,

Idag har jag varit duktig flicka tycker jag! Har jobbat flitigt i skolan, vi har äntligen fått en start på projektarbetet så det är en liten spark i baken. Nu ska vi bara fortsätta vara duktiga. Måste skriva i loggboken också, den ska jag hämta nu...

Sedan efter skolan gick jag hem och började plugga på en gång igen, denna gången pedagogiskt ledarskap. Svarade på instuderingsfrågor vi har fått inför provet. Men dom var ansträngande, tog en paus med att gå ner och lämna nycklar till gympahallen så Lina kunde komma in och träna sina barn. Jag hjälpte även henne med första gruppen, det var roligt.

Sen var det bara att gå hem och laga middag med lillasyster Tilla, vi gjorde iordning t a c o s. Det gick fort och det var supergott och nu är jag supermätt kan jag tala om för er!! :)
Efter det var det bara att dra fram skolböckerna igen, fast denna gång engelskan. Höll på att glömma bort att jag hade läxa till imorgon. Men den var klar fort vilket var skönt!

Nu sitter jag här, har nyss startat en vit 60 graders tvätt.. En jobbig tvätt, bara massa underkläder och smått det är så himla jobbigt att hänga sen men men... I'm the mother in the house, typ..

Kraam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela