Förlossningskliniken

Publicerad 2009-10-22 14:37:20 i Allmänt,

Idag har varit en lugn dag slappa lektioner jobbade lite grann på projektet, sedan var det bara att ta bussen till Huddinge Sjukhus skulle lämna lite prover. Förstår inte varför det börjat bli så himla jobbigt att ta blodprov, börjar alltis svischa och susa och nästan snurrar när de håller på att ta blod. Har aldrig haft så stora problem med det förut.. Konstigt..

Nu är jag hemma hos min syster stor, har varit här ett tag nu. Käkade lite mellis när jag kom sen har vi suttit och kollat på Förlossningskliniken. Tycker det är superspännande, vill ju själv utbilda mig till Barnmorska och man lär sig saker genom att bara titta också så jag tycker det är superkul. Dock ser det inte supertrevligt ut när de gör kejsarsnitt men det är sådant man vänjer sig vid. Kul att se föräldrarnas lycka när de fött ett fullt friskt barn, eller att barnet bara kommit ut och överlevt förlossningen.

Vi ska snart gå upp på deras vind och leta fram lite grejer jag ska låna när jag ska på halloween fest på lördag :) Det är någonting jag verkligen ser fram emot! Wihoo!

Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela