Frånvarohelg..

Publicerad 2009-10-11 17:17:43 i Allmänt,

Ja jag har inte suttit mycket vid datorn den här helgen, skönt är väl det när det är ungefär det ända jag gör under veckorna. Man måste ta en paus ibland, jag har istället levt livet och umgåtts med familjen och vänner!
Kusinen från Piteå var ner här över helgen då han var ner för att åka på Sweden Rock kryssning med systers pojkvän och kompis, kul kul!

Idag har vi firat mamma lite såhär i efterhand, det var trevligt.. Fick ju träffa kusinerna. Och det känns som att jag behöver bli lite duktigare med kameran när jag umgås med mina kompisar, tråkigt att inte ha nå minnen kvar efter roliga kvällar!

Nu ska jag börja plugga, har en uppsats som ska vara klar och ett prov på tisdag. Så det blir en kväll med hjärnträning! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela