Friday is the day!

Publicerad 2009-10-09 13:44:50 i Allmänt,

Ja idag är det fredag, en solig fredag. Underbart, har dock inte sovit många timmar inatt och känner mig lite småsliten, ska försöka komma i säng tidigt ikväll. Men det brukar jag ju alltid misslyckas med så här ska vi inte hoppas på någonting!

Idag ska jag i alla fall åka in till stan med Michelle, det ska bli trevligt.. Har inte så mycket mer att skriva just nu faktiskt, var iväg en sväng till Tumba med Malin.. Och nu är jag hemma och tvättmaskinen är i full gång! Som vanligt :)

Kommentarer

Postat av: diana ♥

Publicerad 2009-10-10 12:36:16

Tack söta!! Vad ska du hitta på i helgen? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela