God morgon Stockholm!

Publicerad 2009-10-30 09:54:08 i Allmänt,

God morgon, God morgon!
Jag är upp har varit vaken sen klockan nio ungefär, redan klar och färdigklädd. Nu ska jag bara vänta på att klockan ska ticka framåt. Jag ska nämligen åka till mina kusiner för jag ska åka iväg och bada med dom. Det ska bli superkul, träffar inte dem så ofta längre eftersom jag inte är där och pluggar nå matte.. Så det blir bara på släktkalas och så man träffar dom då, vilket är lite tråkigt.


Nu blev jag alldeles sugen på att åka hit och bada istället, Blue Lagoon, Malta. Där var jag på språkresa sommaren -07. Snacka om att jag längtar tillbaka!!!

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2009-11-01 01:30:18

självklart att man vill tillbaka dit ;) hur härligt som helst! längtar också tillbaka dit (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela