Handledarkurs avklarad!

Publicerad 2009-10-04 19:52:15 i Allmänt,

Japp nu är den genomförd, 3 ½ timme på körsskolan var ju ganska kul ibland. Han som stod och snacka kunde inte riktigt svenska så vissa ord fattade man helt enkelt inte.. T ex så har jag aldrig hört talas om "Sexbälte" i en bil, det låter väldigt porrigt (?!) men han menade såklart S Ä K E R H E T S B Ä L T E. Sedan var det väldigt viktigt att barnen i bilen skulle har "Skidutrustning", eller nej vänta S K Y D D S U T R U S T N I N G var det ja!! Haha, så himla roligt. Skönt att mitt sällskap satt längst bak i rummet..

Sedan mötte vi upp lillasyster, träffade även på älskade bästis med hennes mor vi stod och småpratade en stund sen åkte vi hem för att äta lunch. Lillasyster ville åka och kolla på höstjacka, även jag så vi tog en tur till Skärholmen sen åkte vi till Coop för att handla mat inför veckans alla nya maträtter vi ska äta.. Herregud så man sprang runt och letade konstiga varor man aldrig handlat förut, men det var roligt! :-)

Nu ska jag plugga Filosofi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela