i-landsproblem

Publicerad 2009-10-28 18:09:16 i Allmänt,

Jag har ett stort problem (enligt mig) ett riktigt i-landproblem. Jag får inte plats med alla min kläder i min garderob utan att den ska kollapsa!!! Blir tokig på när lådorna ramlar ner på varandra, att dom inte bara kan sitta kvar..


Som sagt här väller det ur kläder, och det här är inte allt !!
Enligt mig tycker jag fortfarande att jag har lite kläder,
enligt mina kompisar har jag hur mycket som helst!
Jag vill nog inte riktigt inse sanningen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela