It's over now!

Publicerad 2009-10-28 15:31:25 i Allmänt,

Japp jag klarade hopptesten galat hos sjukgymnasten idag och mitt knä kan inte bli så mycket bättre, det gäller för mig nu att fortsätta träna mitt ben så mycket jag kan att jag inte tappar alla musklerna igen! So it's over, ingen mer sjukgymnastik för mig. Jag hoppas verkligen att jag slipper det där nu, även fast det ändå har varit kul att träna hos min sjukgymnast så skulle jag inte vilja komma tillbaka dit för mitt knäs skull!

Efter jag varit där strosade jag runt i stan för att vänta på syster som skulle komma in, hann besöka några affärer. När hon kom gick vi runt och letade efter något Sandys som inte hade fullt, det på Kungsgatan hade plats så där åt vi! Gott!

Nu är jag hemma och ska antingen plugga lite granna eller städa mitt rum.. Får la se vad det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela