Koncentrationssvårigheter

Publicerad 2009-10-11 21:41:20 i Allmänt,

Åh, jag klarar bara inte av att sitta still just nu. Antagligen för att jag gjort det i stort sett hela dagen men jag måste försöka slå mig ner och faktiskt plugga nu. Kan ju inte fortsätta hålla på att göra massa annat när jag egentligen ska plugga, men tycker det är riktigt skönt att faktiskt stretcha ut lite grann (splitt och spagat) och stå lite på händer och köra lite styrka. Det dör man ju liksom inte av ;-)
Saknar ju gymnastiken oerhört mycket, vill verkligen tillbaka men får ju inte. Som sagt, får acceptera läget helt enkelt!

Nu ska jag försöka få hjärncellerna på plats och koncentrera mig på det jag faktiskt måste göra!
Kram på er =)♥

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-10-12 12:52:48

hoppas du har en bra måndag? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela