Kusin dag!

Publicerad 2009-10-31 00:48:55 i Allmänt,

Hallojjjsan, har inte suttit vid datorn på hela dagen nu. Kom ju hem till kusinerna ganska precis klockan 12 idag och jag var riktigt efterlängtad. Började spela spel med kusinen på en gång sen, sen var det dags för lunch. Köttbullar och makaroner, mums!
Vi fick sedan skjuts till simhallen av moster, det var jätteroligt att bada. Det tyckte både jag och min kusin, hon har tydligen tjatat på sina föräldrar att de badar alldeles för sällan. Då är det ju bra att hon har så bra kusiner som mig som tar med henne och badar :)

När vi kom hem blev det fika, sen har jag och min kära moster setat och letat mönster till min studentklänning som hon ska sy. Dock är det inte så himla lätt när jag har en/två bilder på hur jag vill att min klänning ska se ut. Så det vi letar efter är något som liknar min bild så mycket som möjligt så vi har något att utgå ifrån. Men det är svårt..

Egentligen skulle jag inte bli kvar så länge, men sen fick jag middag, kollade lite på Idol, vi kollade på en film (Patrik 1,5) sedan blev det så himla sent att jag inte orkade åka hem och blev erbjuden en sängplats. Såå, efter mycket om och men så skulle jag ändå missat tåget jag tänkt ta så jag fick stanna kvar istället :-)
Det gör inget, jag trivs här!

Så snart är det sovdags, zzZZzzZZzzZZzzZZ.. Jag är ju faktiskt lite trött ;-)

Hoppas ni har haft en underbar fredag för det har jag!!
Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela