Kycklinggryta och pasta

Publicerad 2009-10-17 19:47:08 i Allmänt,

Till middag blev det min egna Kycklinggryta och penne pasta till det. Det blev super gott, visste inte riktigt vad jag skulle göra men plockade ihop lite saker och så blev det en gryta och den var god. Både lillasyster och hennes kompis tyckte det vat gott! Så maten blev godkänd =)
Känner mig duktig, huslig.. Sitter här i min ensamhet och är uttråkad.. Dagen bara försvann och jag hann inte med, plugget gick ju sämst dessutom. Får se om jag kan sätta mig lite nu på kvällen annars är det bara för mig att gå upp tidigt imorgon bitti och börja plugga. Har ju lovat mamma att färga hennes hår...

Det löser sig, det gör det alltid!
Kram ♥

Kommentarer

Postat av: Laura, mamma till Kasper

Publicerad 2009-10-17 23:02:09

sv: jo filmen var faktiskt riktigt bra! Jag brukar vara lite skeptisk till filmer som är så långa :P Men tiden gick väldigt fort :P



Så gott med kycklinggryta! Det har jag planerat att fixa nån dag nästa vecka, dock med ris till :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela