MALIN 20 ÅR 2009-10-18

Publicerad 2009-10-18 23:27:09 i Allmänt,

Idag fyller min älskade skatt Malin år! Helt sjukt! Jag lärde känna henne när hon var 16 och jag var 14, alltså det året hon skulle fylla 17 och jag 15. Allt började på en busshållsplats! Vi var bekanta med varandra sedan innan då vi båda varit på ett Gotlansläger under sommaren med kyrkan och båda gått ledarutbildningen..

Men älskling kommer du ihåg den där soliga septemberdagen på busshållsplatsen ? Jag kom direkt från södertälje och hade köpt ett bar nya stövlar, vi bestämde att vi skulle ses. Vad gjorde vi? Jo vi var ute och gick och pratade och gick och bara pratade om allt mellan himmel och gjort. Det här var verkligen en bra människa, rolig, snäll, glad och någon man kan lita på!
Jag ville gå hem och byta skor för jag var ovan och fick ont i fötterna, du stoppade mig och tvingade mig att fortsätta gå i dom där klackarna och plåga fötterna "Du måste ju gå in dom annars kommer du aldrig mer ta på dig dom!" envisades du med.. Och du vet att jag tackade dig efter det :)
Promenaderna fortsatte, många kvällar i veckan och vi har äventyrat mycket, gjort konstiga saker, åkt runt, träffat roliga (konstiga) människor...
Du är en av mina bästa kompisar och jag vet att du alltid finns där för mig och du vet att jag alltid finns där för dig!


Sommaren -06

Oktober -07

Januari -08

Januari -08

Maj -08

Juni -08, Studenten. (I was there)

Oktober -08

September -09

Som sagt, sjukt olika hela tiden. Men ändå har vi alltid varit så himla lika. Den underbaraste likheten är väl att vi älskar att ta kort på oss själva! ;-)
 Det klickade på en gång och det klickar än idag! Jag är så himla glad att jag fick träffa dig och lära känna dig. Du betyder! ♥

Linnéa ♥ Malin

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-19 12:44:21

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Och det kommer nya tävlingar hela tin :)

Kanske något fint till dig själv du vill vinna.

Eller något att ge bort till någon av dina nära och kära.



Var gärna med och tävla :

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara att ta bort den hära kommentaren :)



Kram//M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela