Måndag 2009.10.05

Publicerad 2009-10-05 14:16:41 i Allmänt,

Ja idag var det måndag igen då härligt härligt, jag hade endast en lektion idag och där bjöds det på bullar. Mums, alla i skolan fick en varsin bulle idag för att det var kanelbullensdag igår. Efter skolan så gick jag hem och lämnade mina saker och sen cyklade jag till brevlådan och skickade iväg ett brev, sen satte jag mig och stickade så mitt garn tog slut så nu måste jag köpa nytt. Har även stått och sjungit framför spegeln samtidigt som jag hela tiden funderar på hur jag ska klippa mig på fredag..

Nu ska jag skriva klart min filosofi, tror jag har något bra att skriva nu!! Wihoo..


Min stickning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela