Monolog!

Publicerad 2009-10-22 22:34:52 i Allmänt,

Ikväll har jag varit och tittat på Tinas monolog, och nåra andras monologer. Hennes klasskompisars. Alla är ju superduktiga men ja eftersom Tina är en av mina bra kompisar så tycker jag att hennes var liite bättre!
Hon är verkligen superduktig på teater, på scen. Hon måste bara bli skådespelerska, det skulle vara så underbart om hennes drömmar gick i uppfyllelse. Skulle bli så glad för hennes skull!
Tina är annars en ganska blyg och försiktig tjej, men har ett helt underbart och kreativt inre. När man är ensam med henne så är hon inte alls särskilt blyg då vågar hon ta för sig och verkligen bara vara. Men när det är mycket folk eller nytt folk så är hon till en början blyg och försiktig. Men det är så hon är, helt underbar. Det där lilla extra!
Men uppe på scenen, teaterscenen, då blir hon som en helt annan person. Kliver in i en helt annan roll, blir en annan person, hon tar för sig, vet vad hon vill och får fram det budskap hon ska förmedla. Hon är helt wonderful, jag blir helt ställd. Tänk att jag som kompis ser henne nästan blir så glad av lycka att jag fäller en tår, så glad för hennes skull! Hon är bra och hon är min kompis. Jag är stolt!

BB ♥ Stockholm


Fina du!

Kommentarer

Postat av: tina

Publicerad 2009-10-22 23:10:59

åh du gör mig så rörd <3 det gläder mig så att du tyckte om den! och jag vill tacka dig för att du kom! Du är underbar du också Linnéa och jag är så glad att jag har dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela