Myskväll ♥

Publicerad 2009-10-24 13:30:38 i Allmänt,

Igår har jag och my sister Ronja bästaste myskvällen, vi såg på film. "En Shopaholics bekännelser", riktigt bra film herregud vad man fick skratta haha! Har ni inte sett den, SE DEN!
Vi åt även en hel del godis, snckade massa tjejsnack och målade naglarna så nu är dom fixade inför kvällen ;-) Helt underbar kväll, fattar inte vart tiden tog vägen men klockan var halv 3 när vi släckte lampan. Sen slocknade jag på två röda :)
Jag var en liten trötter!

Imorse fick jag världens dunder frukost dessutom, två rostade mackor en med mosad avokado och en med ost, en tallrik med banan, apelsin, Ronjas hemgjord müsli yoghurt och kanel, och en kopp te. Snacka om att jag blev mätt som en plätt :-)


Gott med godiis :)

Det här nagellacken fick jag på mina naglar, titeln på det passar in såå bra på mig. hehe..

My sister ♥

Jag imorse, var väldigt trött och ville inte gå upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela