No exercise!

Publicerad 2009-10-28 20:20:32 i Allmänt,

Ingen träning idag, tråkigt värre. Ingen hade hört av sig till någon så det var ingen som hade larmkort med sig till hallen och ingen annan grupp hade träning för att det är Höstlov (!!), hallå ? då tycker jag att man ska ha aktiviteter för barnen. Visst att vissa kanske åker bort, men de som inte gör det och vill träna? Det är något jag inte förstår mig på.
Jag får ta mig en morgon promenad innan frukost imorgon, det ska jag banne mig göra. Kommer troligtvis missa träning på kvällen för jag ska hem till S och plugga!

Nu ska jag fortsätta uppdrag städning av mitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela