No no..

Publicerad 2009-10-04 21:41:32 i Allmänt,

Nope, no pics today. Alldeles för trött för sådant bestyr, försöker ta mig i kragen och börja med den där jäkla filosofin men jag har inte hjärna för det just nu.. Den måste ha åkt ut när jag snöt mig, snorig som jag är. Uschusch!
Tur som jag har så är det endast en lektion på schemat imorgon, finfint. Är dock gymnastiktränare och funderar på att gå och köra lite grann på Afrodansen, kanske kan träna bort den sista förkylningen. Det funkade ju för Ronja såå ;-)

Får la se vad som händer, sitter och väntar på tvätten sen är det läggdags. Soft, älska sängen. Förresten så ska jag sticka lite innan jag somnar. Har blivit lite min grejj nu, har faktiskt kommit en bra bit!



Hej jag heter Linnéa och är snygg i rosa hår
 då det ser naturligt ut på mig.
Funderar dock på att bli rödhårig nowdays!
Får la se hur det blir med den saken. Dock lite dyrt hos frisören.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela