Nyfriserad!

Publicerad 2009-10-16 23:08:26 i Bilder,

Här ska ni få se min nya frisyr, Ronja tyckte jag skulle bli lite trendig (typ mittbena och rakt hår). Jag var till en början skeptisk men efter en stunds funderande så överlät jag mitt hår i hennes händer och sa att hon fick göra som hon ville. Jag blev supernöjd och hemma hos Malin var ALLA helt kära i mitt hår och ville se exakt likadana ut.. Trodde att dom aldrig skulle sluta titta på mig och ta mig i håret :) Mycket roligt med så bra respons och nu tycker jag om det ännu mer !!





Såådäär blev mitt hår, och som sagt. Mycket nöjd!
Äntligen fick jag fylla ut bloggen med lite bilder också, tog inga hemma hos Malin..
Och i helgen blir det kanske inte så mycket heller, kanske nå bild på mitt rum :-P
Före och efter städning så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela