Öm kropp!

Publicerad 2009-10-07 21:14:20 i Allmänt,

Är så himla öm och mör i hela kroppen, blev helt slutkörd på sjukgymnastiken så benen var som gelé när jag gick därifrån. Sen var jag självklart runt en himla massor på stan och så efter, lämnade tillbaka koftan jag köpte i fredags och var in och shoppade på Myrorna istället. Två plagg för 80 riksdaler är inte fy skam! Bilder kommer inom kort.

När man kom hem så var det strömavbrott, jag som ville börja med maten i tid men det funkade inte. Som tur var så höll det inte i sig så länge. Maten fixades, det blev pasta med skinka och mozzarella mycket gott var det!
Nu ska jag gå och duscha och sen slänga mig i sängen och sova, är så himla trött efter både sjukgymnastiken och kvällens friståendeträning!

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela