Pluggdag!

Publicerad 2009-10-18 22:53:01 i Allmänt,

Idag har jag bara pluggat, väldigt tråkigt och ganska ointressant. Samhällskunskap stod på schemat och då bara samhällskunskap. Det var ju inte några sidor jag skulle ta mig igenom och skriva sammanfattningar om så jag kan läsa mina egna anteckningar när jag ska plugga och slippa boken!

När mamma och pappa kom hem från husvagnen följde jag med dem till Ica Maxi och handlade bara för att få en paus i det hela och vädra hjärnan. Det behövs det med. På Ica träffade jag ett av mina gympabarn från 3-års gruppen. Känns som jag träffar barnen hela tiden men det är roligt, barnen blir jätteglada men tycker nog det är lite konstigt att träffa mig utanför träningarna.

Sen var det bara hem och äta middag och sen fortsätta pluggandet. Rolig dag.. Eller så inte.. Men saker man måste göra så är det bara! Har tvättat en maskin idag, fast mamma fick hänga den. Tack gode gud!


Bild tagen Maj 2009

Det är så himla lätt att bara drömma sig bort ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela