Power-nap ?

Publicerad 2009-10-08 15:27:17 i Allmänt,

Känner mig helt slut i kroppen, orkar inte sitta här längre. Har inte ens tagit fram skolböckerna, var tvungen att gör en annan grejj.. Sitter här och orkar inte lyfta ett handtag. Ska nog lägga mig i sängen och sova en stund, en halvtimme sådär. Så hinner jag antingen plugga eller städa mitt rum innan jag ska dra på träning. Uh, jag ska träna med världens träningsvärk. Japp ni hörde rätt, min sjukgymnast körde som sagt hårt med mig. Ganska skönt egentligen, svider bara lite i benen när man går, speciellt i trappor och nerförsbacke...

Ikväll är det STEP som gäller, då jäklar anamma ska jag svettas som en griis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela