Shortcut

Publicerad 2009-10-26 22:55:14 i Allmänt,

Idag har jag fått lite saker gjorda, tvättat en maskin tvätt, varit med Lina i Tumba och gjort syntest så jag ska få börja övningsköra, bakat äppelpaj och kardemummakaka med hjälp av Lina, varit gymnastik tränare, tränat själv och pluggat! Snacka om en innehållsrik dag, me like!

Gymnastikträningen gick superfint vi hade uppvisning för föräldrarna och dem som var där uppskattade det väldigt mycket. Det känns bra! Extra skönt var det att vi hade hela hallen för oss själva.

Själv tränade jag Afrodans och jag körde verkligen slut på mig själv, tog i som bara den så när jag gick därifrån var jag nästan lite snurrig. Även helt röd som en tomat i fejjan, har väldigt lätt för att bli det speciellt när jag tränar. Blir typ fläckig, fit runt munnen och röd i resten av ansiktet hehe, ser typ ganska knäpp ut :)
Lina hittade min kamera och tog kort, har tränarkläderna på mig och verkligen heelt osminkad. Men ja, man ska väl vara nöjd ändå antar jag!

Hoppas ni har haft en underbar måndag! ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-27 12:44:50

klart du sak vara nöjd med dig själv, du är ju bäst :) <3

Postat av: Diana ♥

Publicerad 2009-10-27 16:27:57

Hoppas du får en mysig tisdag! Själv är jag lite krasslig efter influensavaccinet...=(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela