Socker, ge mig energi, håll mig vaken!

Publicerad 2009-10-12 23:04:37 i Allmänt,

Ååh, nu börjar det sticka i ögonen börja frysa för att jag är trött men har fortfarande en hel del kvar.. Inge kul när det blir så här, men det är bara att ta sig i kragen och göra klart sk*ten.. Ska gå och läsa klart pedagogiken sen måste jag placera mig framför datorn för att skriva svenskan.. Kul kul! Not!

Men jag överlever alltid, har petat i mig både det ena och det andra för att få extra energi och hålla mig vaken.. Och med det menar jag typ mackor, lite godis, russin och en pannkaka och druckit massor med vatten. Tur att man inte pluggar så här särskilt ofta då skulle man rulla fram till slut! Men imorgon så ska jag träna, då jäklar!

Måste plugga vidare nu, kraam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela