Upptagen kvinna..

Publicerad 2009-10-03 16:16:43 i Allmänt,

.. I sina vackraste dagar, det är nog jag det! Här händer allt hela tiden, jag hinner inte med mig själv eller så är det nog helt enkelt inte jag som hinner med datorn. Visserligen gör kanske inte de så himla mycket men det blir väldigt dålig uppdatering vilket är tråkigt. Jag ska bättra mig från och med på måndag! Jag ska i alla fall försöka så gott jag kan ;-)

Igår var jag i alla fall inne i staden hela dagen, träffade först Hippie-syster Ronja, vi tog en promenad på Kungsholmen och hon åt lunch. Sen när henne lunch var slut vandrade jag vidare på stan och shoppade lite, träffade Anthon en sväng, shoppade klart sen åkte jag hem åt middag sen var det bara att åka vidare till Lina!

Där låg vi och snackade skit och uppdaterade varandra om de senaste nyheterna då vi inte hunnit vara med varandra på väldigt länge. Fick även mycket god efterrätt, Björnbär med vit choklad i ugn och glass till det. Supergott!

På kvällen, typ tolv slaget så kom jag hem käkade lite chips, mums, sen satte jag mig och började sticka.. Hihi.. När ögonen började gå i kors somnade jag :-)


Ikväll blir det att kolla på Gymnastik i Enskedehallen! Yippie!




(Bilder på det jag shoppat får komma imorgon, hinner inte det nu. Ska hinna äta, träffa en kompis på macken en vända sen ska jag åååkaa pendeltåååg!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela