Yesterday was a good day

Publicerad 2009-10-25 20:46:01 i Bilder,

Gårdagens kväll på halloween festen var så himla rolig, helt underbart. Dansade som bara den, träffade nytt folk och även lite bekanta jag träffat på fester förut. Kom hem typ halv två så var lite små seg idag :)
Men jag hade grymt kul, dock orkade jag inte springa runt något med kameran eftersom jag hade piskan! Men tog kort på sällskapet jag åkte dit med iaf!

Systrarna Josefine och Emelie

Melina som blivit brunett

Jenny, Draculas bitch!

Roligaste kvällen på riktigt länge, kul att träffa folk man inte sett på jätteeläänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela