090909

Publicerad 2009-09-09 10:23:00 i Allmänt,

Sitter i skolan och gör så mycket som ingenting, här händer inte så mycket alls. Ska kila iväg snart. Det här var typ inte så jätteroligt alls. Men det löser sig.
Blir ingen lunch i skolan idag då jag ska på sjukgymnastik så jag missar spaghetti och köttfärsås. Attans, det som är så himla gott! Idag har jag ju faktiskt aptiten till att äta. Igår var det ju lite sämre på den fronten.

Resten av dagen blir till att plugga och så ska jag träna. Fattade inte riktigt att jag faktiskt skulle vara med och träna i föreningens Friståendegrupp, var ju där första gången ett tag och lärde mig början men var inte där förra veckan så jag måste ju dit idag så jag lär mig fortsättningen. Ska faktiskt bli roligt!!
Våran grupp har till och med en liten egen hemsida för oss, mycket trevligt.


Och jag tycker det är en cool dag idag, det är ju 2009-09-09 !!  


Ha en fortsatt trevlig dag! ♥

Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2009-09-09 22:57:44

Hehe, maten var jättegod idag faktiskt (a)... Kul att du börjar träna igen :)... Du gillar ju att hålla igång med allt möjligt, så det är ju trevligt :) ;P XD <3

Postat av: Svar till Natta!

Publicerad 2009-09-09 23:08:09

Jag hann faktiskt äta jag med :) Så ja de var gott, dock resulterade det att jag missade tåget jag skulle åka med men tog nästa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela