2009.09.19

Publicerad 2009-09-19 23:26:31 i Allmänt,

Idag innan syskonkvällen var jag och tränade mina barn som vanligt, sen åkte jag med mormor och morfar direkt till Sköndal där min kusin skulle spela fotbollsturnering. Såg dock bara dom 2 sista matcherna, men min kusin var hur duktig som helst. Gjorde massor med mål!! Dom är ju små så dom spelar ju bara på 5-mannaplaner än så länge, så himla söta när dom springer runt där.


Här ska han skjuta en hörna.

Jagar boll.

Kan säga så här, att mina svarta boots som jag hade på mig var inte svarta när jag kom hem. Dom var gråa av allt damm!
Men underbaraste vädret kan man lugnt säga, kunde stå och titta i bara t-shirt!!

Kommentarer

Postat av: Patricia Lindh Nielsén

Publicerad 2009-09-20 01:46:55

Ser helt underbart ut! =) Va och kollade på systerdottern förra helgen, hade dock inte lika tur med vädret! :D Tack snälla för kommentaren om min blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela