Afrodans

Publicerad 2009-09-14 21:19:54 i Träning/Gymnastik,

Alltså herregud säger jag bara, hela dagen har varit hur lugn som helst och jag har tränat mina barn som vanligt och allt har gått jättebra. Idag skulle jag träna med Tullinge GymMix för första gången och jag gick på passet Afro Dans. Det är nog det bästa jag någonsin har gjort! Det var en sjukt bra tränare och det var hur kul som helst, 45 minuter effektiv träning. Jag var helt slut när jag gick därifrån och jag kommer garanterat ha träningsverk imorgon. Men det känns bra, man var superglad efter det där träningspasset. Tränaren berättade att kropper släpper lös på massor med endorfiner när man dansar och då blir man oftast glad, men man kunde lika gärna börja gråta. Så om någon skulle göra det så var detta helt normalt. Ganska intressant information faktiskt.

Dags för duschen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela