Äta ute!

Publicerad 2009-09-24 19:16:28 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen efter att ha varit uppe på pizzerian och ätit middag med lillasyster. Mor och far är på After Dark tror jag (?) är inte helt säker, men någon show på Tyrol i alla fall och dom kommer inte hem förrän sent ikväll så jag och Tilla fick äta ute!
Jag åt hamburgare och pommes, supergott, Tilla åt pizza... Mums säger jag bara. Dock måste jag träna hårdare nästa vecka så man tränar bort alla onyttiga kalorier. Huh, jag vill bli smalare.. Jobbigt när man känner att kläderna krymper fast det är en själv som växer :(
Men men, det är bara att kämpa på!!

Nu ska jag hjälpa Tilla med lite matte och själv skriva klart min engelska text!!
Kraam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela