Bedtime and music!

Publicerad 2009-09-30 23:13:20 i Musik,

Japp idag ska jag försöka komma i säng tidigt, även fast efter klockan 23 är det inte tidigt längre. Men gosh, jag hinner ju iunte uppdatera någon gång. Tiden går för fort, jag hinner inte med i detta höga tempo.
Men men, imorgon blir det i alla fall en plugg dag och hemma dag. Det ska bli skönt!

Men nu dags för sängen!
Kram och God Natt! ♥


Enya - Only time


Enya - Only If


Enya - May it be


Älska Enya, bästa musiken att lyssna på när man ska sova! Man blir så himla avslappnad och försvinner bort för en stund. Åh underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela