Candy

Publicerad 2009-09-11 19:28:21 i Musik,

Ska springa ner till centrum och köpa lite godiiis, mums fillibabba !! Ska dock köpa så det räcker till hela familjen men ändå. Godis är gott! Kan ju gotta mig lite nu innan det blir hårdträning från och med på måndag! Jag har ju inte ätit på donken på 3 veckor nu också. Känner mig bra! Och jag ska hålla mig läänge till. Så länge jag bara kan.


Kom och tänka på den här låten när jag skrev in rubriken.. Hihi!!
Nej nu ska jag kila.. Blir fler inlägg senare ikväll!

Kommentarer

Postat av: Lama

Publicerad 2009-09-11 20:38:08

Tack :D

Kan ju registrera min mammas ålder osv + hennes bankuppgifter :)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-11 23:21:53

Det är bra jobbat linnea. Tyvärr gick det inte lika bra för mig och glassen, men jag äter definitivt inte lika mkt glass nu som förut! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela