Danssvettis!

Publicerad 2009-09-22 21:48:33 i Träning/Gymnastik,

Idag var det danssvettis som stog på schemat och det var faktiskt väldigt roligt, jag som tycker om att dansa så mycket. Det här passade mig alldeles utmärkt och jag kommer nog ha träningsvärk imorgon! Sweet!
Efter träningen fick det bli en hederlig långpromenad med min Malin, hur skönt som helst att bara få varva ner. Just nu sitter jag och dricker lite filmjölk med russin i, sen ska jag hoppa in i duschen och sen är det dags för sängen!

Inte så mycket updates idag men jag har inget speciellt att skriva om :) Det kommer, det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela