Datortidsbrist..

Publicerad 2009-09-08 17:42:28 i Allmänt,

Har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn särskilt mycket i helgen eller igår, eller idag. Har inte så mycket att skriva om heller. Jo, jag lämnade tillbaka mina höga boots från Dinsko igår. Jag ångrade lite att jag köpt dom för jag vill nog hellre gå på marken i höst, alltså inte så mycket klackar. Vill jag vandra runt på klackar har jag ett par skor från förra året som de säljer även detta år =)

Igår hade jag heller inga lektioner, det nya systemet vi har i skolan är riktigt bra. Alla i skolan är medlemmar på en skolsida, där har man sin egen profil, gästbok, blogg, bildalbum osv. Där skriver man in sitt mobilnummer och om en lärare är sjuk så får man ett sms om det att lektionen blir inställt. Så himla smidigt!!

Nu ska jag ta det lite lugnt lite mer, sen försöka plugga och sen kolla på Idol som börjar kl 20.00 ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela