Dröm sött...

Publicerad 2009-09-15 18:47:28 i Allmänt,

..är något man ofta säger eller önskar någon innan man ska gå och sova, men varför då egentligen? Hur kan man egentligen sova sött? Jag tycker det är skönt att sova, för det mesta. Då jag inte har hemska eller riktigt knäppa drömmar. Ungefär som inatt och som jag har haft de senaste nätterna. Men inatt var den riktigt konstig..
Jag kommer ihåg små delar av den, en sak som jag faktiskt trodde var sann när jag vaknade var att jag hade tagit körkort. Men det skulle ju naturligtvis inte gå, jag är ju inte 18 år riktigt än...

Hm, ja drömmar är konstiga men om man verkligen kollar på vad de betyder så kan det mycket riktigt stämma. Ja kanske inte att jag tagit körkort och liknande, men vissa saker i drömmen man har betyder ju alltid någonting!



Fundera, fundera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela