Försovning

Publicerad 2009-09-18 11:28:40 i Allmänt,

Idag så ringde klockan, men jag var supertrött såå jag tänkte att jag snoozar lite (som vanligt). Sen stängdes klockan av och vaknade 30 minuter innan jag började istället.. Hm, inte så himla effektivt. Tur som jag har bor jag 5 minuter från skolan så det var inga problem med att hinna i tid, men här sitter jag nu och har fortfarande inte vaknat upp helt ordentligt, har morgonfrossa och känner mig hängig. Men jag hänger inte läpp för det, eller lite kanske.. Ska ta mig an att plugga lite, tänker inte bege mig hem för där kommer jag inte få någonting gjort över huvud taget så det är bäst jag stannar in school så att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela