Fristående

Publicerad 2009-09-09 22:21:16 i Allmänt,

Wihoo, jag känner mig glad. Har äntligen kommit igång med en sorts träning, lite fristående träning. Och det kommer nog bli lite styrka och vighet på det. Jag känner mig glad för en gångs skull. Nu ska mamma bara betala in så jag kan börja träna med Tullin GymMix (tantgympa). Eller kanske inte riktigt, dom har riktigt effektiva pass och det finns pass man kan träna varje dag, hur bra är inte det ?!
Det är superduper tycker jag, snacka om att nu jäklaranamma ska jag slimma till mig nu efter att inte ha kunnat träna på minst 3 månader. Och sist jag tränade var det inte ens ordentligt.

Wohoo, träning is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela