Gsisters night!

Publicerad 2009-09-19 23:18:36 i Bilder,

Ja som sagt, syskonkväll! Nu har jag kommit hem igen, men lillasyster stannade hos Sophia och Lollo åkte hem till sig. Det var en trevlig kväll i alla fall, maten var nog höjdpunkten! Inbakad fläskfilé i smördeg och gorgonzola-ost och potatisgratäng med gorgonzola-ost-sås. Såå hiimla gott! Gudomligt.

Sen var det också ganska kul att spela Buzz, eller det var roligare än SingStar för då vann jag iaf =) Haha, snacka om lite dålig förlorare. Men men, inte alltid bara ibland. Idag ville jag ju vinna, men man kan ju inte vinna i allt.
Dukningen

Potatisgratängen

Smördegsinbakade fläskfilén

Lollo, Sophia

Thilda, Sophia, Jag

Solnedgången

Underbar kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela