Hårfärg

Publicerad 2009-09-11 17:14:02 i Allmänt,

Ja nu har jag varit iväg och inhandlat en avblekning så nu jäklar bli det blont hår för hela slanten (mig)!! Det ska bli skönt som bara den. Kunna använda alla kläder man faktiskt äger. Men färgning kommer inte ske förrän imorgon, då ska syster min hjälpa mig. Hon kunde inte idag..

Nu sitter jag bara och väntar på middagen, vi ska äta kyckling och bulgur =) Mums det ska bli gottigott!
Undrar vad som händer ikväll... Ingenting planerat får se om Malin har tid eller inte...
Annars blir det en mycket ensam kväll.

Kram på er ♥

Kommentarer

Postat av: Lama

Publicerad 2009-09-11 17:32:28

Blont va? Sjukt snyggt :) man blir ju lite sugen på att bli blond själv ibland..

Jag ska jobba lite för min pappa så jag tjänar in lite pengar.. plugg blir det för mig också:)

Postat av: Svar till Lama!

Publicerad 2009-09-11 18:18:36

Japp blont ;) Men ditt röda hår är ju grymt snyggt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela