Hemmaaa..

Publicerad 2009-09-11 11:46:37 i Allmänt,

Japp nu är jag hemma från skolan, har varit det en stund nu. Och den lilla ordningsamma Linnéa är igång igen, så fort jag kom hem började jag plocka upp det lilla som låg och skräpade på golvet och fixade iordning lite. Sen gick jag och hämtade mina rena kläder som hängde i tvättstugan vek ihop dem och lade in dom i graderoben min. Sen satte jag på en maskin tvätt, tog en snabbtvätt så den ska också hängas snart. Känner mig riktigt duktig.
Sitte och lyssna på musik som vanligt, just nu lyssnar jag på Imogen Heap - Hide and Seek såå braa!!

Undrar vad jag ska hitta på idag, ska i alla fall åka iväg senare och köpa mig en burk hårfärg. Jag ska bli helblond igen, detr rosa börjar verklige blekas och jag börjar få den där inte allt för fina utväxten... Och nästa vecka är det skolfoto och eftersom det är sista året i gymnasiet så vill jag vara blondie =)


Gårdagens outfit...

Kommentarer

Postat av: barbie

Publicerad 2009-09-14 22:30:37

snygg kusinen min :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela