Huvudvärk

Publicerad 2009-09-01 16:57:08 i Allmänt,

Usch vilken huvudvärk jag har, jag tror jag har fått det av skolan. Inte bra att gå i skolan så här länge om dagarna. Hade tur som fick sluta en halvtimme tidigare för att våran lärare skulle på möte. Men annars är det ju halv fem som gäller på tisdagar. Suck.

Men imorse var det ju som sagt filminspelning, det var roligt och spännande. Vi skulle iscensätta en insats på skolan med hjälp av två andra brandmän som körde brandbilarna. Det var en prao - elev med också som fick spela offer. Jag fick uppgift att vara den som åker stegbil, det var spännande. Fick åka i stegen upp till fönstret till det rummet där rökdykarna skulle hämta den skadade. Massa discorök var det. Sen fick jag åka runt lite i stegen och fick även köra den lite själv. Woho, snacka om att man kommer högt upp, såg över halva Tullinge typ!

Som belöning eller vad man ska säga fick vi som var med en varsin mellanmålsbiljett som vi gick och utnyttjade på en gång efter. Det var ju ett tag innan nästa lektion började! =)
Nu får vi bara vänta och se tills filmen kommer ut och är färdigklippt och klar!

Hur har eran dag varit? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela