Infekterad svamp

Publicerad 2009-09-17 20:26:24 i Musik,

Hm ja kanske inte riktigt infekterad svamp, men "Infected Mushroom". Ett grymt band som spelar sjuukt bra musik, har lyssnat på dom ganska länge nu faktiskt. Var skeptisk i början men sen började jag verkligen förstå mig på musiken. Den är så himla bra.


Ganska brutal video, men låten heter ju "Becoming Insane" så den kanske ändå är ganska förståelig.


"I wish" heter den här låten, det är en liten remix, men oftast ungefär såhär jag hört den. Gillar när det är riktigt med fart i låtarna.. Kommer ihåg när jag började gymnasiet, ja, då var jag nog allt en liten rejvare.. Nu är jag ganska blandad :)


"Bust a move"

Ja som sagt, vill ni lyssna mer så finns en hel del på youtube, både live-klipp och icke live. Dom har gjort minst 6 stycken album, så ja en hel del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela