Kändisdjungeln

Publicerad 2009-09-11 21:57:57 i Allmänt,

Sitter och tittar på programmet nu och Bengt har precis klarat sin första utmaning och han har vunnit en maträtt till varje kändis i campet. Första programmet idag och det ska bli riktigt spännande att titta på. Jag brukar oftast vara hemma fredagkvällar så det här kommer bli kul att följa, om jag kommer ihåg...
De kändisar som är med är:

- Kennet Andersson, Fotbollsspelare
- Karl Petter Bergvall, Bonde
- Jannike Björling, fd modell
- Mikkey Dee, trummis (senast i Motörhead)
- Rafael Edholm, skådespelare
- Bengt Frthiofson, vinprovare
- Katarina Hultling, varit programledare i Svt
- Catarina Hurtig, programledare för hovet
- Inger Nilsson, Spelade Pippi Långstrump för 40 år sedan
- Ann Söderlund, programledare
- Torleif Torstensson, Dansbandsspelare

Det här ska bli spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela