Kids light up my life

Publicerad 2009-09-16 22:26:35 i Allmänt,

Jag borde gå och sova, jag är så himla trött. Var helt uttömd på energi i slutet av träningen, det är verkligen jobbigare än vad man tror. Men det är ju så himla roligt också!

Imorgon blir det en kort dag i skolan, det är verkligen superskönt! Sedan ska jag ner till min mammas jobb och kolla läget lite och hjälpa till. Var länge sen man åkte till mammas jobb efter skolan, det var sånt man gjorde när man var liten bara för att få träffa dom små och söta barnen. Men nu träffar jag ju mina egna små barn 1 gång i veckan. Men som sagt, barn kan jag inte få för mycket av i alla fall, helt omöjligt! Jag älskar dom små varelserna, de har så himla mycket energi hela tiden och jag beundrar dem verkligen.

Nuu är det dags för sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela