Lyckopiller!

Publicerad 2009-09-22 00:13:10 i Allmänt,

Som sagt så har jag ju varit på bio med Ronja idag, det var supertrevligt. Vi var på biografen Victoria på Götgatan, jätteliten och mysig biograf där kommer jag nog att gå fler gånger. Våran salong var vääldigt liten, endast 18 platser och den såg ut ungefär som ett litet vardagsrum. Hihi, jättegulligt. Men jag kan säga såhär att det var mycket skönare stolar och mycket mysigare att se på film där än i en stor biograf...

Filmen i övrigt var hur bra som helst, vi fick oss en hel del goda skratt. Och vi var superglada när vi gick därifrån, man kände sig typ hög av lycka. Hela filmen var verkligen som ett lyckopiller, känns som att jag flög på moln hem från stan! Ja helt obeskrivlig känsla!

Har du inte sett den, se den!

PEACE ♥



Jag och Ronja har bestämt att vi ska bli hippies!
Nästa sommar då blir det äventyr för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela