Måndag 2009.09.28

Publicerad 2009-09-28 11:24:27 i Allmänt,

Sitter i skolan och har lite små tråkigt, väntar på att klockan ska gå framåt. Försöker göra min samhällsuppgift, den är tråkig. Ska åka till bransdstationen snart, har för mig att det är teori där idag också.. Lite långtråkigt, men men!

Ska träna mina stora barn idag det ska bli roligt, ska planera träningen. Föräldramöte är det också det kommer gå finfint. Sen ska jag också träna idag, känns bra. Är glad att min sträckning i ryggen inte höll i sig överdrivet länge. Jahaja, här är det tråkigt. Borde gå hem en sväng och hämta lite saker till träningen ikväll, vet ju inte hur länge jag blir kvar på brandstationen ju..

Jag mår bra idag!
Krampåer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela